محل تبلیغات شما
باظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و ‏کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشد از صحنه بازار حذف می‌شود. امروزه تکیه شرکت‌ها ‏بر فروش کالاهایشان نیست، بلکه آنان در پی خلق مشتریان سودآور هستند. خواست شرکت‌ها نه تنها ‏خلق مشتریان سودآور می‌باشد، بلکه مایلند او را تمام عمر برای خود نگه دارند. به طوری که تحقیقات ‏نشان می‌دهد پاره‌ای از شرکت‌های بسیار موفق از نرخ بالای 90% حفظ مشتریان خود برخوردار ‏هستند‎.

مزایای و معایب کسب وکار اینترنتی

انواع کسب وکار اینترنتی

تعریف کسب وکار اینترنتی

مشتریان ,کسب ,شرکت‌ها ,مشتری ,سودآور ,بلکه ,مشتریان سودآور ,نگه دارند ,خود نگه ,برای خود ,دارند به

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کولرگازی اسپلیت سامسونگ در شیراز