نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی، یک نوع بازاریابی نوظهور است که ابزارها و روش هایی از رشته هایی مانند علم اعصاب و روان استفاده می کند و برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ توسط استاد بازاریابی هلندی ال اسمیتز معرفی شد، اما تحقیقات در این زمینه به اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی باز می گردد. تمام احساسات بشری، افکار و اقدامات فرد _حتی در سطح خودآگاه_ محصول فعالیت عصبی در مغز هستند. این ایده به بازاریابان نوید می دهد که نوروبیولوژی (عصب شناسی)، می تواند عدم قطعیت و گمانهزنی مزایای و معایب کسب وکار اینترنتی
انواع کسب وکار اینترنتی
تعریف کسب وکار اینترنتی
بازاریابی ,عصبی ,نورومارکتینگ ,هایی ,سطح ,محصول ,نورومارکتینگ یا ,یا بازاریابی ,در سطح ,حتی در ,اقدامات فرد
درباره این سایت